Založ si blog

Archív: február, 2024

Moja cesta – 21

Štvrté putovanie Nájdenie seba Hľadanie Vždy som po niečom túžil a po niečom túžim aj dnes. Kvalitu mojich túžob ovplyvnilo kadečo a kdekto. O tom, do akej miery správne, vždy rozhodol čas. Ten sa ale nedá vrátiť späť. Pokazené je možné opraviť, ale dohnať zdržanie spôsobené naprávaním nedostatkov sa niekde prejaví. Vtedy chcenie a túžby už nie sú vôbec […]

Pokračovanie článku

Moja cesta – 20

Hyenizmus Takmer by som zabudol na úctu k tým, čo nemali toľko šťastia ako ja. Vilo Rozboril nezabudol. Ale nakoľko každý sme jedinečný, a moja jedinečnosť s tou Vilovou sa nestotožňuje, musím ju opísať. Pripomenul mi ju spolupacient na liečení, ktorý pred tromi rokmi stratil zo dňa na deň zrak. On mal šťastie, bol ženatý, a jeho manželka ho neopustila. Aj na […]

Pokračovanie článku

Moja cesta – 19

Čo, prečo, načo Po nežnej revolúcii som začal podnikať. Túžba živiť sa vlastnou prácou, a niesť si za ňu zodpovednosť, mi vŕtala hlavou od roku 1968. Príkladov takýchto aktivít som mal z rodinného prostredia dostatok z minulosti i prítomnosti. Aspoň na začiatku som si to myslel. Neskôr som spoznal, že to bola iba kvapka poznanej túžby. Pozlátený obal, pod […]

Pokračovanie článku

Moja cesta – 18

MBA Skratka MBA zmenila môj pohľad na dianie vôkol mňa, ale hlavne, zmenila od základu moje myslenie. Vkradla sa do mňa ako chlad pod vetrovku, keď v sychravom počasí čakám na autobus a ten mešká. Chlad mi až tak nevadí. Otec ma k odolnosti voči nemu trénoval hádam od narodenia. Tak ako aj ja moje deti. Ak však od neho začnú drkotať zuby, je najvyšší čas začať […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

jahn

...o rodine, zdvorilosti, spoločenskej etikete, osobnom rozvoji a reflexnej komunikácii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 76467x
Priemerná čítanosť článkov: 1593x

Autor blogu

Kategórie