Založ si blog

Archív: január, 2024

Moja cesta – 17

Výchovná demokracia Už je to dávno, keď mi syn poslal správu, v ktorej napísal: „Oci, ďakujem Ti, ako si ma vychoval. Bol by som rád, keby aj mne sa to podarilo u mojich detí.“ Potešilo ma to. O to viac, že oznámenie takéhoto znenia som adresoval i Ja mojim rodičom s odstupom tridsiatich rokov. Ten okamžik si pamätám. Na jednej z mojich osudových križovatiek som […]

Pokračovanie článku

Moja cesta – 16

Cesta vesmírom „Každá žena vie, že kde končia nohy, začína vesmír…“ Neber to ako dogmu, ale ako múdrosť, ktorú mi odovzdala žena na míľniku, v ktorom som pri plnom vedomí začal tvoriť svoju svetlú budúcnosť. Múdrosť sa dá ohýbať a prispôsobovať rôznym podobenstvám, ktoré cesta nekonečným vesmírom prináša. Preto, aj začiatok tej mojej cesty […]

Pokračovanie článku

Moja cesta – 15

Bol to idealizmus. Objektívny pohľad na proces, ktorý nevnímal kvalitatívnu zmenu systému spojenú s príbuzenstvom a duchovným dedičstvo sním previazaným. Bol to rovnaký pohľad, ktorý ani môjmu svokrovi nepriniesol uspokojenie. Nepriniesol mu naplnenie túžby po tom, aby rodina bola a žila spolu v tesnom spojení. Systém, v ktorom to platilo, sa zmenil. Nepostrehol ho. […]

Pokračovanie článku

Moja cesta – 14

Nepátraj! Je to zavádzajúca správa. Hoax. Návnada, ktorá ťa má prilákať. Záleží na tvojej múdrosti, skúsenostiach a praxe či návnadu zhltneš. Či dokážeš obsah rozdeliť na užitočný, nepotrebný, alebo škodlivý. Výsledkom je rozhodnutie ponúkané prijať, neprijať, alebo odignorovať! Pred takýmto rozhodovaním stojím denne. Veľakrát je rozhodnutie osudové. […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

Keď matky topili svoje deti. Hromadné samovraždy v nacistickom Nemecku

27.04.2024 12:00

Nacistická propaganda a strach z Červenej armády v apríli 1945 spôsobili, že v mestečku Demmin spáchalo samovraždu najmenej 900 ľudí.

jahn

...o rodine, zdvorilosti, spoločenskej etikete, osobnom rozvoji a reflexnej komunikácii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 72041x
Priemerná čítanosť článkov: 1501x

Autor blogu

Kategórie