Založ si blog

Archív: september, 2023

Moja i tvoja cesta

Priatelia, práve som ukončil liečenie, na ktorom sa mi podarilo dokončiť moju auto reflexiu „Cesta od prameňa k smrti“. Opisujem v nej svoju 26645 dňovú cestu životom. Na jej konci zisťujem, ako „dlho som bol pod vplyvom nesprávnej filozofie, ktorá deformovala moje poznanie tak, aby som sa tešil z toho, že niekto babre so mnou a nie ja sním“! V diele nájde každý mnoho […]

Pokračovanie článku

Chcem sa zobudiť mŕtvy

„Toho sa dožije len pár vyvolených.“, reagovali moji priatelia, ktorým som svoju túžbu sprítomnil čiastočne žartom, ale vnútorne s úprimným želaním takto uskutočniť prechod hranicou večnosti. Zdravie nám už neslúži ako pred dvadsiatimi, desiatimi, ani ako pred piatimi rokmi. Preto aj témy rozhovorov sa častejšie točia okolo zdravia. Tiež okolo možnej smrti. […]

Pokračovanie článku

Môj testament

Je určený výhradne tebe, kto nesúhlasíš so všetkým tým, čo som v tomto priestore zverejnil. Isto si významný človek, ktorému sa nevyrovnám. Preto ma chceš, a môžeš, poučovať. Ale nerob to! Ja som už mal: päť, desať, dvadsaťpäť, päťdesiat, i šesťdesiat. Možno z mnohého toho čo som zanechal čerpáš a zneužívaš to. Rovnako ako Ja v tvojom veku. Tiež som […]

Pokračovanie článku
Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

jahn

...o rodine, zdvorilosti, spoločenskej etikete, osobnom rozvoji a reflexnej komunikácii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 71986x
Priemerná čítanosť článkov: 1500x

Autor blogu

Kategórie