Založ si blog

Archív: marec, 2022

Pani Čaputová, pán Heger,

a vy ostatní, ktorí oficiálne zastupujete moje záujmy. Tento list píšem vo viere, že budem vypočutý. Chcem vyjadriť nespokojnosť s tým, ako narábate s mojou dôverou a plodmi mojej práce. Doposiaľ som bol trpezlivý, ale dnes ma tlačí čas. Zomiera mi priateľ Konni, ktorý ma požiadal o vianočný darček. Určite čas tlačí aj vás. V týchto dňoch je to uznania hodné. […]

Pokračovanie článku

Keď zomrel Ježiško

Vlani, počas omše vo veľkonočnom období, po zvestovaní, že Ježiško zomrel, ozval sa srdcervúci plač. Trojročný chlapček, s úprimnosťou vlastnou jeho veku, rodičom zdôvodnil obavu a hrôzu z kňazovho zvestovania. „A kto mi bude teraz nosiť darčeky?“ Áno, darčeky, zvykli sme si na ne. Sú rôzne. Majú rôznu formu, hodnotu i poslanie. Práve tá hodnota je […]

Pokračovanie článku

Výchova aj ubuntu sú nebezpečné

Nebezpečná je každá filozofia, ktorá chce niekoho pripraviť o niečo. Ubuntu preto, lebo propaguje niečo, čo by malo znížiť blaho v nami ťažko vydobytej životnej úrovni. „S takým niečím sa my, nákupní maniaci a maniačky, moderní konzumenti moderného spotrebného sveta, nikdy nemôžeme zmieriť!“ Napísal mi pod môj blog jeden z čitateľov. Pochopil som, prečo moja […]

Pokračovanie článku

Zamyslel som sa

„Planéta ZEM sa otepľuje rýchlejšie ako sme predpokladali. Európa zvoláva klimatickú konferenciu“. Túto správu som započul včera. Bodla do mňa ako osa. Už len preto, že deň predtým som mal v rodine nepríjemný rozhovor ohľadom tepla v domácnosti. Ušlo sa mi pomenovanie blázon. Neviem, asi sa budem musieť dať vyšetriť! Za posledné štyri roky spotreba energií […]

Pokračovanie článku
V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

V Iráne sa v noci ozvali explózie, podľa NYT útočil Izrael na leteckú základňu. USA o útoku vedeli vopred, zaznelo na G7

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

ONLINE: Vojna vytvorí nový svetový poriadok, píše Moskva v tajnom dokumente. Trump mení rétoriku

19.04.2024 06:15

Prežitie Ukrajiny v súčasnej vojne proti Rusku je dôležité tak pre Európu, ako aj pre Spojené štáty, uviedol americký exprezident Donald Trump.

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

jahn

...o rodine, zdvorilosti, spoločenskej etikete, osobnom rozvoji a reflexnej komunikácii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 71305x
Priemerná čítanosť článkov: 1486x

Autor blogu

Kategórie