Založ si blog

Máte škodnú vážení!

Dňa 28. marca 2022 som vám poslal túto správu:

Vážená pani prezidentka, vážená vláda a národná rada SR. Dovoľujem si dať vám do pozornosti odkaz na môj blog https://jahn.blog.pravda.sk/2022/03/28/pani-caputova-pan-heger/ a video: https://www.youtube.com/watch?v=MJRvtWr1PgU. Nimi prezentujem svoju nespokojnosť so zastupovaním mojej osoby vami, vo vzťahu k planéte ZEM a k zabezpečeniu pokoja, mieru a stability na nej.

Nečakal som 100%-nú reakciu,

ale to, že na 99,5% sa naplní predpoveď jedného z  čitateľov mojich blogov, ma vrátilo do reality. Jeden z vášho tímu sa na mňa zvysoka ne… Bol to pán asistent Ján Benčík. On mi 5.4.2022 odpovedal, „Namiesto tárania si vypočujte a pozrite toto a zamyslite sa! (20+) Facebook; (20+) Mier Ukrajine – príspevky | Facebook“.

Zamyslel som sa,

a vzápätí som mu odpovedal. Len jemu. Nie každému z vás, ako to urobil on. Ale dnes, po štrnástich dňoch čakania na odpoveď a po prijatí správy, že môj priateľ Konni zomrel, ju vám všetkým preposielam:

Pekný deň pán Benčík. Ste asistent, a to je všetko čo o Vás viem. Predpokladám, že na úrovni vlády, národnej rady, alebo pani prezidentky. Vy o mne môžete vedieť všetko. V každom prípade, by ste si to mali aspoň zistiť, aby ste mohli zvoliť formu a úroveň komunikácie. Nech Vaše sebavedomie je akékoľvek, som presvedčený, že z pohľadu spoločenskej etikety som osoba spoločensky minimálne tak významná ako Vy. Preto predstavenie sa by bolo na mieste. Ak to, o čo sa snažím, sú pre Vás tárania, bude chvíľku trvať, kým pochopíte, ako vyzerá kritická komunikácia podporená kritickým myslením. Možno bude stačiť zájsť do kancelárie pani prezidentky, kde s mnou uznávanou etiketou a zdvorilosťou, ktorá k takémuto úradu patrí, sa určite stretnete. Malé ponaučenie: „I keby sa na Vás obrátil úplne bezvýznamný občan Slovenska, nemáte právo sním jednať ináč ako úctivo. Nie opovržlivo.“ Nehnevajte sa, ale táto Vaša odpoveď svedčí tiež o Vašom charaktere a správaní. A to by Vám nemalo byť jedno.

Nemalo by vám to byť jedno

ani jednému z vás vážení. Nemusíte mi odpovedať. Stačí, ak dnes večer zapálite sviečku na šťastnú cestu Konnimu. A pokiaľ s pokojom, mierom a existenciou ZEME to myslíte úprimne, môžete sa pridať k naplneniu jeho poslednej vôli tak, ako to už pred vami urobilo zatiaľ iba zanedbateľné množstvo občanov Slovenska, ktorých zrejme tiež nezastupujete!

Peter Jahn, včelár, ubuntu

Moja cesta – 28

13.04.2024

Dodatok k ukončeniu blogu a diela Moju rozprávku, moje „PUTOVANIE od prameňa k smrti“, rozdelenú na 28 častí, som začal zverejňovať ako blog vo viere, že nájdem niekoho, kto vydá jeho ucelenú časť knižne. Nenašiel sa. Vlastne áno. Našiel sa distribútor, ktorý bol ochotný sprostredkovať záujemcom predaj zverejneného diela. Vašou odmenou za to, že ste sa [...]

Moja cesta – 27

04.04.2024

Život je ale komplikovaný. Nič v ňom netrvá večne. Aj radosť z testamentu v okamžiku, keď obal zahodíš a spoznáš jeho obsah. Ten priateľom veľkú radosť neprinesie. Preto mi je ťažko hovoriť s nimi na túto tému. S tebou to bude zrejme ľahšie. Hlavne vtedy, ak ťa zaujal život včiel. Žiadna včela neurobí niečo, čo by mohlo včelej rodine uškodiť. Dokonca aj [...]

Moja cesta – 26

29.03.2024

Už je čas „Pravde žil som, krivdu bil som…“ má Samo Chalupka vtesané na svojom náhrobku v Hornej Lehote. Moja životná cesta prechádza i touto obcou. Míľnik s označením 1977 je tu pevne osadený. Občas sa k nemu vraciam. Stojí presne poniže evanjelickej fary, kde Samo Chalupka pôsobil. Kúsok vpravo je jeho pamätník s veršom z „Branka“. Je zhodný s epitafom [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:42

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

jahn

...o rodine, zdvorilosti, spoločenskej etikete, osobnom rozvoji a reflexnej komunikácii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 48
Celková čítanosť: 71936x
Priemerná čítanosť článkov: 1499x

Autor blogu

Kategórie